Karty Mroczengo Władcy
Diaboliczna Moc
Magia
Zagraj tę kartę podczas swojej tury. Przeszukaj swoją talię i stos kart odrzuconych, wybierz jedną kartę, pokaż ją i umieść ją na swojej ręce, a potem potasuj talię.
Jeśli wybrana karta to Wydarzenie, każdy bohater wykonuje test Woli. Jeśli wybrana karta to Pułapka, każdy bohater wykonuje test Spostrzegawczości. Jeśli wybrana karta to Magia, każdy bohater wykonuje test Wiedzy. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką, otrzymuje 2 .
Jeśli wybrana karta to Wydarzenie, każdy bohater wykonuje test Woli. Jeśli wybrana karta to Pułapka, każdy bohater wykonuje test Spostrzegawczości. Jeśli wybrana karta to Magia, każdy bohater wykonuje test Wiedzy. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką, otrzymuje 2 .
Przeklęty Rytuał
Magia
Zagraj tę kartę na początku swojej tury.
Wybierz jedną za swoich grup potworów i dobierz tyle Kart Mrocznego Władcy, ile figurek potworów z tej grupy znajduje się na planszy. Zatrzymaj 2 karty i odrzuć resztę. Podczas tej tury każdy z potworów z tej grupy wykona o 1 akcję mniej.
Wybierz jedną za swoich grup potworów i dobierz tyle Kart Mrocznego Władcy, ile figurek potworów z tej grupy znajduje się na planszy. Zatrzymaj 2 karty i odrzuć resztę. Podczas tej tury każdy z potworów z tej grupy wykona o 1 akcję mniej.
Słowo Bólu
Magia
Zagraj tę kartę na koniec swojej tury.
Każdy bohater wykonuje test Siły. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką otrzymuje 1
Każdy bohater wykonuje test Siły. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką otrzymuje 1
Słowo Rozpaczy
Magia
Zagraj tę kartę na koniec swojej tury.
Każdy bohater wykonuje test Woli. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką otrzymuje 1 za każdym razem, kiedy podczas swojej kolejnej tury wykona jakąś akcję. Bohater otrzymuje to po całkowitym rozpatrzeniu akcji (bohater może wykonywać akcje nawet, jeśli jego jest równe wytrzymałości; nadmiarowe zostaje zamienione w ).
Każdy bohater wykonuje test Woli. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką otrzymuje 1 za każdym razem, kiedy podczas swojej kolejnej tury wykona jakąś akcję. Bohater otrzymuje to po całkowitym rozpatrzeniu akcji (bohater może wykonywać akcje nawet, jeśli jego jest równe wytrzymałości; nadmiarowe zostaje zamienione w ).
Wskrzeszenie
Magia
Zagraj tę kartę, kiedy pomniejszy lub potężny potwór zostaje pokonany, aby umieścić na jego polu żeton zmęczenia.
Na początku twojej następnej tury umieść tego potwora z powrotem na planszy, w promieniu 5 pól od pola na którym został pokonany. Pod koniec twojej następnej tury usuń tego potwora (i żeton zmęczenia) z planszy.
Na początku twojej następnej tury umieść tego potwora z powrotem na planszy, w promieniu 5 pól od pola na którym został pokonany. Pod koniec twojej następnej tury usuń tego potwora (i żeton zmęczenia) z planszy.