Karty Mroczengo Władcy
Cios Krytyczny
Wydarzenie
Zagraj tę kartę, kiedy potwór atakuje bohatera, po wykonaniu rzutu kośćmi.
Ten atak otrzymuje:
: +3
Ten atak otrzymuje:
: +3
Drut
Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy w czasie akcji ruchu bohater wejdzie na puste pole. Ten bohater wykonuje test Czujności. Jeśli test zakończł się porażką, musi zakończyć swój ruch (nadal może otrzymać , aby ruszyć się dalej, albo, jeśli to była jego pierwsza akcja, wykonać drugą akcję ruchu).
Furia
Wydarzenie
Zagraj tę kartę, kiedy podczas swojej tury aktywujesz potwora.
Podczas tej tury ten potwór może wykonać dodatkową akcję ataku (oprócz 2 normalnych akcji).
Podczas tej tury ten potwór może wykonać dodatkową akcję ataku (oprócz 2 normalnych akcji).
Mroczna Siła
Magia
Zagraj tę kartę, po wykonaniu rzutu ataku.
Dodaj do wyników 1 .
Dodaj do wyników 1 .
Mroczne Szczęście
Wydarzenie
Zagraj tę kartę po wykonaniu swojego rzutu kośćmi.
Możesz przerzucić 1 kość.
Możesz przerzucić 1 kość.
Mroczny Urok
Magia
Zagraj tę kartę na dowolnego bohatera na początku swojej tury. Ten bohater wykonuje test Woli. Jeśli zakończył się sukcesem, dobierz 1 Kartę Mrocznego Władcy. Jeśli test zakończył się porażką, podczas tej tury możesz wykonać tym bohaterem akcję ruchu lub ataku, tak jakby był twoim potworem. Nie możesz go zmusić do otrzymania ani użycia eliksiru, ale możesz go zmusić do zaatakowania samego siebie.
Słowo Cierpienia
Magia
Zagraj tę kartę na początku swojej tury.
Za każdym razem kiedy podczas tej tury jakiś bohater otrzymuje co najmniej 1
Za każdym razem kiedy podczas tej tury jakiś bohater otrzymuje co najmniej 1
Wilczy Dół
Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater wejdzie na puste pole.
Ten bohater wykonuje test Czujności. Jeśli test zakończył się porażką bohater otrzymuje 1 i traci 1 punkt ruchu. Jeśli nie posiada już punktów ruchu do stracenia (np. Jeśli poruszył się za punkt ruchu otrzymany w zamian za ), zostaje Ogłuszony.
Ten bohater wykonuje test Czujności. Jeśli test zakończył się porażką bohater otrzymuje 1 i traci 1 punkt ruchu. Jeśli nie posiada już punktów ruchu do stracenia (np. Jeśli poruszył się za punkt ruchu otrzymany w zamian za ), zostaje Ogłuszony.
Zatrute Strzałki
Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater otwiera drzwi lub przeszukuje pole.
Ten bohater wykonuje tes Czuności lub Siły (ty wybierasz, którego atrybutu). Jeśli test zakończył się sukcesem, dobierz 1 kartę mrocznego władcy. Jeśli test zakończył się porażką bohater otrzymuje 1 , 1 i zostaje Zatruty.
Ten bohater wykonuje tes Czuności lub Siły (ty wybierasz, którego atrybutu). Jeśli test zakończył się sukcesem, dobierz 1 kartę mrocznego władcy. Jeśli test zakończył się porażką bohater otrzymuje 1 , 1 i zostaje Zatruty.
Zryw
Wydarzenie
Zagraj tę kartę, kiedy podczas swojej tury aktywujesz potwora.
Podczas tej tury ten potwór może wykonać dodatkową akcję ruchu (oprócz 2 normalnych akcji).
Podczas tej tury ten potwór może wykonać dodatkową akcję ruchu (oprócz 2 normalnych akcji).