Karty Mroczengo Władcy

Demoniczna Pułapka Uthuków

Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater otwiera drzwi lub przeszukuje pole.
Ten bohater wykonuje test Spostrzegawczości lub Siły (on wybiera, którego atrybutu). Jeśli test zakończył się sukcesem ten bohater otrzymuje tyle Obrażeń, ile wynosi wartość testowanego atrybutu. Jeśli test zakończył się porażką, ten bohater zostaje pokonany.
Sabotażysta
3
PD

Klątwa Małpiego Boga

Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater przeszukuje dowolne pole.
Ten bohater wykonuje test Wiedzy. Jeśli test zakończył się sukcesem dobierz 1 Kartę Mrocznego Władcy. Jeśli test zakończył się porażką do końca swojej następnej tury ten bohater staje się małpą. Zabierz jeden z jego żetonów, aby to zaznaczyć
. Małpy nie rzucają kośćmi obrony (chyba, że podczas testu atrybutu), mają szybkość 5 i nie mogą atakować.
Sabotażysta
2
PD

Pajęcza Pułapka

Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater wejdzie na puste pole. Ten bohater oraz wszyscy sąsiadujący z nim bohaterowie wykonują test Siły. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką, zostaje Unieruchomiony.
Sabotażysta
1
PD

Wybuchowe Runy

Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater otwiera drzwi lub przeszukuje pole.
Ten bohater oraz wszyscy bohaterowie w promieniu 2 pól od niego wykonują test Spostrzegawczości. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką, otrzymuje po 1 Obrażenie za każdy uzyskany wynik tarczy przewyższający jego Spostrzegawczość.
Sabotażysta
1
PD

Złowieszczy Chichot

Wydarzenie
Zagraj tę kartę, kiedy jakiś bohater odniósł sukces w teście atrybutu.
Ten bohater musi jeszcze raz wykonać ten test, traktując ten atrybut tak, jakby był mniejszy o 1. Jeśli ten test zakończył się sukcesem, dobierz 1 Kartę Mrocznego Władcy.
Sabotażysta
2
PD