Karty Mroczengo Władcy
Demoniczna Pułapka Uthuków
Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater otwiera drzwi lub przeszukuje pole.
Ten bohater wykonuje test Spostrzegawczości lub Siły (on wybiera, którego atrybutu). Jeśli test zakończył się sukcesem ten bohater otrzymuje tyle , ile wynosi wartość testowanego atrybutu. Jeśli test zakończył się porażką, ten bohater zostaje pokonany.
Ten bohater wykonuje test Spostrzegawczości lub Siły (on wybiera, którego atrybutu). Jeśli test zakończył się sukcesem ten bohater otrzymuje tyle , ile wynosi wartość testowanego atrybutu. Jeśli test zakończył się porażką, ten bohater zostaje pokonany.
Klątwa Małpiego Boga
Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater przeszukuje dowolne pole.
Ten bohater wykonuje test Wiedzy. Jeśli test zakończył się sukcesem dobierz 1 Kartę Mrocznego Władcy. Jeśli test zakończył się porażką do końca swojej następnej tury ten bohater staje się małpą. Zabierz jeden z jego żetonów, aby to zaznaczyć
. Małpy nie rzucają kośćmi obrony (chyba, że podczas testu atrybutu), mają szybkość 5 i nie mogą atakować.
Ten bohater wykonuje test Wiedzy. Jeśli test zakończył się sukcesem dobierz 1 Kartę Mrocznego Władcy. Jeśli test zakończył się porażką do końca swojej następnej tury ten bohater staje się małpą. Zabierz jeden z jego żetonów, aby to zaznaczyć
. Małpy nie rzucają kośćmi obrony (chyba, że podczas testu atrybutu), mają szybkość 5 i nie mogą atakować.
Pajęcza Pułapka
Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater wejdzie na puste pole. Ten bohater oraz wszyscy sąsiadujący z nim bohaterowie wykonują test Siły. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką, zostaje Unieruchomiony.
Wybuchowe Runy
Pułapka
Zagraj tę kartę, kiedy bohater otwiera drzwi lub przeszukuje pole.
Ten bohater oraz wszyscy bohaterowie w promieniu 2 pól od niego wykonują test Spostrzegawczości. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką, otrzymuje po 1 za każdy uzyskany wynik przewyższający jego Spostrzegawczość.
Ten bohater oraz wszyscy bohaterowie w promieniu 2 pól od niego wykonują test Spostrzegawczości. Każdy bohater, którego test zakończył się porażką, otrzymuje po 1 za każdy uzyskany wynik przewyższający jego Spostrzegawczość.
Złowieszczy Chichot
Wydarzenie
Zagraj tę kartę, kiedy jakiś bohater odniósł sukces w teście atrybutu.
Ten bohater musi jeszcze raz wykonać ten test, traktując ten atrybut tak, jakby był mniejszy o 1. Jeśli ten test zakończył się sukcesem, dobierz 1 Kartę Mrocznego Władcy.
Ten bohater musi jeszcze raz wykonać ten test, traktując ten atrybut tak, jakby był mniejszy o 1. Jeśli ten test zakończył się sukcesem, dobierz 1 Kartę Mrocznego Władcy.