Aptekarz

Zdoloności

Warzenie Mikstur

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Wybierz siebie lub sąsiadującego bohatera. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton mikstury.
Raz na swoją turę bohater może odrzucić 1 żeton mikstury, aby rzucić 1 czerwoną kością mocy i wyleczyć liczbę Obrażeń równą wyrzuconym Sercom.
Stamina

Dekokt

Akcja Wykonaj atak. Jeśli masz przynajmniej 1 żeton mikstury, dodaj do wyniku 1 Wzmocnienie.
Ten atak otrzymuje:
Atak przebijający 1
Wzmocnienie: +1 obrażenie
1
PD
Stamina

Zielarstwo

Wyczerp tę kartę, kiedy bohater odrzuca 1 żeton mikstury. W dodatku do pozostałych efektów, może on odrzucić 1 ze swoich kart stanu.
1
PD

Czarna Substancja

Wyczerp tę kartę, aby wybrać potwora w promieniu 3 pól od ciebie i umieścić na nim żeton mikstury
Bohater wykonujący atak na tego potwora może odrzucić ten żeton mikstury przed swoim rzutem ataku, aby dodać do puli ataku 1 zieloną kość mocy.
1
PD
Stamina

Męstwo w Butelce

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wykonać atak, który nie wymaga użycia akcji. Jeśli zadałeś przynajmniej 1 Obrażenie (po rzucie kośćmi obrony), możesz wybrać siebie lub sąsiadującego bohatera. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton mikstury.
2
PD
Stamina

Ochronny Tonik

Wyczerp tę kartę natychmiast, gdy bohater odrzucił żeton mikstury, aby umieścić na tej karcie 1 żeton tego bohatera.
Przed rzutem kośćmi obrony bohater może odrzucić z tej karty swój żeton bohatera, aby dodać do swojej puli obrony 1 szarą kość obrony.
2
PD
Stamina

Tajemna Formuła

Otrzymujesz +2 do życia (nawet, jeśli ta karta jest wyczerpana).
Wyczerp tę kartę, kiedy bohater posiadający żeton mikstury wybiera cel ataku. Może dodać do puli ataku 1 zieloną kość mocy, a jego atak otrzymuje:
Wzmocnienie: +2 obrażenia
2
PD
Stamina

Ukryte Zapasy

Akcja Wyczerp tę kartę. Ty i każdy sąsiadujący z tobą bohater otrzymujecie po 1 żetonie mikstury.
3
PD
Stamina

Silne Lekarstwa

Kiedy bohater odrzuca żeton mikstury, może dodatkowo rzucić 1 zieloną kością mocy, aby zwiększyć liczbę leczonych punktów Zmęczenia o wyrzucone na niej Wzmocnienia dodatkowo do wyleczonych jakichkolwiek Obrażeń (nawet, jeśli ta karta jest wyczerpana).
Możesz wyczerpać tę kartę, aby ocucić sąsiadującego bohatera bez zużywania akcji.
3
PD

Wyposażenie

Dymiące Fiolki

Dystansowy
kośćkość
WzmocnienieWzmocnienie: +3 obrażenia
Wzmocnienie: Trucizna