Aptekarz
Zdoloności
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Wybierz siebie lub sąsiadującego bohatera. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton mikstury.
Raz na swoją turę bohater może odrzucić 1 żeton mikstury, aby rzucić 1 i wyleczyć liczbę równą wyrzuconym .
Wykonaj atak. Jeśli masz przynajmniej 1 żeton mikstury, dodaj do wyniku 1 .
Ten atak otrzymuje:
Atak przebijający 1
: +1
Wyczerp tę kartę, kiedy bohater odrzuca 1 żeton mikstury. W dodatku do pozostałych efektów, może on odrzucić 1 ze swoich kart stanu.
Wyczerp tę kartę, aby wybrać potwora w promieniu 3 pól od ciebie i umieścić na nim żeton mikstury
Bohater wykonujący atak na tego potwora może odrzucić ten żeton mikstury przed swoim rzutem ataku, aby dodać do puli ataku 1 .
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wykonać atak, który nie wymaga użycia akcji. Jeśli zadałeś przynajmniej 1 (po rzucie kośćmi obrony), możesz wybrać siebie lub sąsiadującego bohatera. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton mikstury.
Wyczerp tę kartę natychmiast, gdy bohater odrzucił żeton mikstury, aby umieścić na tej karcie 1 żeton tego bohatera.
Przed rzutem kośćmi obrony bohater może odrzucić z tej karty swój żeton bohatera, aby dodać do swojej puli obrony 1 .
Otrzymujesz +2 do życia (nawet, jeśli ta karta jest wyczerpana).
Wyczerp tę kartę, kiedy bohater posiadający żeton mikstury wybiera cel ataku. Może dodać do puli ataku 1 , a jego atak otrzymuje:
: +2
Wyczerp tę kartę. Ty i każdy sąsiadujący z tobą bohater otrzymujecie po 1 żetonie mikstury.
Kiedy bohater odrzuca żeton mikstury, może dodatkowo rzucić 1 , aby zwiększyć liczbę leczonych o wyrzucone na niej dodatkowo do wyleczonych jakichkolwiek (nawet, jeśli ta karta jest wyczerpana).
Możesz wyczerpać tę kartę, aby ocucić sąsiadującego bohatera bez zużywania akcji.
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.