Czempion

Zdoloności

Odwaga Bohaterów

Za każdym razem kiedy pokonasz potwora bronią wręcz, otrzymujesz 1 żeton odwagi.
Przed rzutem swoimi kośćmi ataku, bohater może wydać 1 żeton odwagi, aby dodać do swoich wyników 1 obrażenie

Żywa Legenda

Wyczerp tę kartę, kiedy masz otrzymać dowolną liczbę obrażeń (z dowolnego źródła). Możesz wydać do 3 żetonów odwagi, aby zmniejszyć otrzymywane obrażenia o 1 za każdy wydany żeton odwagi.
1
PD
Stamina

Bitewna Chwała

Za każdym razem, kiedy pokonasz potwora, każdy inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie otrzymuje 1 żeton odwagi.
Przed rzutem swoimi kośćmi obrony, bohater może wydać 1 żeton odwagi, aby dodać do swoich wyników 1 tarczę (tylko raz na rundę).
1
PD

Inspirująca Obecność

Za każdym razem, kiedy jakiś bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) wykona atak, jego atak otrzymuje:
Wzmocnienie: Otrzymujesz 1 żeton odwagi
Dodatkowo, możesz wydać 1 żeton odwagi, aby bohater w promieniu 3 pól o ciebie przerzucił nieudany test woli (tylko raz na test woli).
1
PD

Motywująca Szarża

Akcja Wyczerp tę kartę, aby przesunąć się maksymanie o tyle pól ile wynosi twoja szybkość i wykonać atak bronią wręcz.
Jeśli tym atakiem pokonasz jakiegoś potwora, każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) może albo otrzymać 1 żeton odwagi, albo wyleczyć 1 zmęczenie.
2
PD
Stamina

Bez Litości

Kiedy mroczny władca zakończy aktywację grupy potworów, bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) może wydać 2 żetony odwagi, aby wyczerpać tę kartę i natychmiast wykonać atak.
2
PD

Niezłomna Wytrwalość

Za każdym razem, kiedy ty albo bohater w promieniu 3 pól od ciebie wyda dowolną liczbę żetonów odwagi, ty lub sąsiadujący z tobą bohater możecie wyleczyć 1 zmęczenie.
2
PD

Za Sprawę

Dodaj 1 brązową kość do swojej puli obrony (nawet jeśli ta karta jest wyczerpana).
Wyczerp tę kartę, kiedy jakiś potwór zadeklaruje atak na ciebie lub sąsiadującego z tobą bohatera i wydaj dowolną liczbę żetonów odwagi.
Za każdy wydany żeton odwagi dodaj 1 szarą kość do puli obrony wybranego bohatera.
3
PD
Stamina

Heroiczny Cios

Za każdym razem, kiedy otrzymujesz żetony odwagi, możesz zamiast tego umieścić na tej karcie żeton obrażeń.
Kiedy jeden z twoich ataków bronią wręcz zada przynajmniej 1 obrażenie (po rzucie kośćmi obrony), możesz wyczerpać tę kartę aby zadać + 1 obrażenie za każdy żeton obrażeń na tej karcie. Następnie odrzuć wszystkie żetony obrażeń z tej karty.
3
PD

Wyposażenie

Wysłużony Miecz Dwuręczny

Wręcz
kośćkość
Przed rzutem swoimi kośćmi ataku możesz otrzymać 1 zmęczenie, aby dodać do swoich wyników 1 wzmocnienie.
Wzmocnienie: +1 obrażenie

Róg Odwagi

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i wybierz innego bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton odwagi.