Strona Główna
Geomanta
Strona Główna
Klasy
Geomanta
Zdoloności
Wyczerp tę kartę, aby umieścić Zaklęty Kamień na pustym polu w promieniu 3 pól od ciebie.
Dopóki ta karta jest wyczerpana jeden z twoich Zaklętych Kamieni może podczas swojej aktywacji wykonać atak (korzystając z jednej z twoich używanych Magicznych broni).
Wyczerp tę kartę, aby wykonać atak bronią Magiczną , obierając za cel pole zajmowane przez Zaklęty Kamień.
Ten atak staje się atakiem obszarowym. Nie musisz mieć zasięgu ani pola widzenia do tego pola. Po wykonaniu tego ataku Zaklęty Kamień zostaje pokonany.
Wykonaj atak bronią Magiczną .
Ten atak otrzymuje:
: Każda figurka potwora w promieniu 2 pól od Zaklętego Kamienia wykonuje test Czujności. Każda figurka, której test zakończy się porażką, zostaje Ogłuszona.
Możesz posiadać 1 dodatkowy Zaklęty Kamień na planszy.
Twoje Zaklęte Kamienie posiadają szybkość 3.
Ponadto, każdy Zaklęty Kamień dodaje 1 do swojej puli obrony.
Możesz posiadać 1 dodatkowy Zaklęty Kamień na planszy.
Kiedy znajdujesz się w promieniu 3 pól od przynajmniej 2 Zaklętych Kamieni na planszy, możesz wyczerpać tę kartę przed dowolnym rzutem kośćmi, aby dodać do swoich wyników 1 (podczas obrony) albo 1 (podczas ataku).
Wykonaj atak bronią Magiczną , mierząc zasięg i pole widzenia od pola na którym znajduje się Zaklęty Kamień. Ten atak otrzymuje:
Podpalenie
: Atak obszarowy
Wyczerp tę kartę, aby usunąć swoją figurkę z planszy i umieścić ją na pustym polu sąsiadującym z Zaklętym Kamieniem.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy z twoich Zaklętych Kamieni może dodać po 1 do swojej puli obrony.
Wyczerp tę kartę. Za każdy Zaklęty Kamień na planszy wykonaj jeden atak bronią Magiczną , mierząc zasię i pole widzenia od pola, na którym znajduje się dany Zaklęty Kamień. Po każdym ataku usuń dany Zaklęty Kamień z planszy.
Wyczerp tę kartę i wybierz grupę potworów.
Przesuń każdą figurkę z tej grupy potworów maksymalnie o 2 pola w kierunku dowolnego Zaklętego Kamienia.
Każda figurka, która zakończy ten ruch na polu sąsiadującym z Zaklętym Kamieniem, otrzymuje 1 .
Chowaniec
2
Życie
2
Szybkość
Obrona
Tego chowańca uważa się za przeszkodę, ale może stać się on celem ataku, ataki mogą też na niego wpływać (nawet ataki bohaterów). W danym momencie nie możesz posiadać na planszy więcej niż 1 Zaklętego Kamienia, chyba że pozwala ci na to inna zdolność. Każdy twój atak, którego celem jest potwór sąsiadujący z Zaklętym Kamieniem, otrzymuje 1 .
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie .
Zezwalaj na cookie