Harcownik

Zdoloności

Podwójne Uderzenie

Wyczerp tę kartę kiedy wykonujesz atak, przed rzutem kośćmi. Jeśli używasz 2 broni Wręcz posiadających po 1 symbolu dłoni, dodajesz do wyników 1 Wzmocnienie.
Podczas tego ataku możesz korzystać ze zdolności Wzmocnień obu używanych broni.
Stamina

Znowu w Grze

Otrzymujesz +2 do życia.
Za każdym razem, kiedy się podnosisz albo inny bohater ciebie cuci, możesz natychmiast poruszyć się o tyle pól ile wynosi twoja szybkość.
1
PD

Głębokie Rany

Wyczerp tę kartę po wykonaniu ataku, który zadał potworowi przynajmniej 1 Obrażenie (po rzucie kośćmi obrony). Ten potwór otrzymuje 1 dodatkowe Obrażenie i zaczyna Krwawić.
1
PD
Stamina

Ostry jak Brzytwa

Każdy atak, który wykonujesz bronią o właściwości Ostrze lub Topór, otrzymuje:
Atak przebijający 1
1
PD

Zrodzony do Walki

Za każdym razem, kiedy pokonasz potwora bronią Wręcz z 1 symbolem dłoni, leczysz 1 Obrażenie i 1 Zmęczenie.
2
PD

W Ciągłym Ruchu

Kiedy zostajesz pokonany, możesz umieścić żeton swojego bohatera na pustym polu w promieniu 3 pól od swojej figurki (nawet, jeśli ta karta jest wyczerpana).
Wyczerp tę kartę na początku swojej tury, aby odrzucić kartę stanu Ogłuszony lub Unieruchomiony.
2
PD
Stamina

Nieubłagany

Wyczerp tę kartę po wykonaniu ataku bronią Wręcz z 1 symbolem dłoni. Wykonaj atak przeciwko temu samemu potworowi (lub potworom) inną używaną bronią Wręcz z 1 symbolem dłoni.
2
PD
Stamina

Szlak Krwi

Otrzymujesz +1 do szybkości
Akcja Wykonaj ruch maksymalnie o tyle pól ile wynosi twoja szybkość, a następnie wykonaj atak. Podczas tego ruchu możesz przechodzić przez pola zawierające wrogie figurki. Ten atak wpływa na każdego potwora, przez którego pole poruszyłeś się w trakcie tej akcji.
3
PD
Stamina

Niepowstrzymany

Otrzymujesz +1 do wytrzymałości.
Za każdym razem, kiedy wykonujesz atak bronią Wręcz, po rzucie kośćmi możesz zamienić każdy wynik X na dowolny inny wybrany przez siebie wynik
3
PD

Wyposażenie

Wyszczerbiony Toporek

Wręcz
kośćkość
Przed rzutem kośćmi ataku możesz otrzymać 1 Zmęczenie, aby zamienić żółtą kość mocy na czerwoną kość mocy.
Wzmocnienie: Atak przebijający 1

Zardzewiały Toporek

Wręcz
kośćkość
Po rzucie kośćmi ataku możesz otrzymać 1 Zmęczenie, aby przerzucić 1 kość mocy.
Wzmocnienie: +2 obrażenia