Iluzjonista
Zdoloności
W dowolnym momencie swojej tury możesz odrzucić dowolną liczbę żetonów wizerunków.
W swojej turze możesz wydać 1 punkt ruchu, aby poruszyć żeton wizerunku o 1 pole.
Wykonaj atak bronią Magiczną. Zasięg i pole widzenia liczysz od jednego ze swoich żetonów wizerunków.
Użyj tej karty podczas swojej tury, aby otrzymać tyle , ile żetonów wizerunków znajduje się na planszy. Następnie umieść 1 żeton wizerunku na pustym polu w promieniu 2 pól od swojej figurki.
Żeton wizerunku traktuje się jak figurkę bohatera posiadającą twoje atrybuty oraz . Jeśli żeton wizerunku otrzyma lub , należy go odrzucić, a ty otrzymasz 1 i 1 .
Potwory muszą wydać 1 dodatkowy punkt ruchu, aby wejść na pole, które sąsiaduje z żetonem wizerunku.
Za każdym razem kiedy otrzymujesz 1 , aby otrzymać 1 punkt ruchu, możesz poruszyć dowolny żeton wizerunku o 1 pole.
Jeśli sąsiadujesz z 1 lub więcej żetonami wizerunków, dodajesz do swojej puli obrony 1 .
Jeśli na planszy znajdują się 3 lub więcej żetony wizerunków, dodajesz do swojej puli ataku 1 .
Wyczerp tę kartę, aby umieścić 1 żeton wizerunku w promieniu 3 pól od innego żetonu wizerunku
Następnie możesz wykonać atak bronią Magiczną. Jeśli się na to zdecydujesz, zasięg i pole widzenia liczysz od jednego z tych dwóch żetonów wizerunków.
Wyczerp tę kartę, kiedy stajesz się celem ataku, przed rzutem kośćmi, aby dodać do wyników swojego rzutu obrony 2 . Po rozstrzygnięciu tego ataku umieść żeton wizerunku na pustym polu, które sąsiad
uje z twoją figurką. Jeśli ten atak nie zadał przynajmniej 1 (po rzucie kośćmi obrony), możesz się poruszyć maksymalnie o 2 pola.
Wykonaj atak bronią Magiczną. Ten atak otrzymuje +1 za każdy żeton wizerunku w promieniu 3 pól od celu tego ataku.
Wybierz 1 żeton wizerunku w promieniu 5 pól od swojej figurki i usuń swoją figurkę z planszy. Zastąp wybrany żeton wizerunku swoją figurką i odrzuć ten żeton. Następnie każdy potwór, który sąsiaduje z twoją figurką, zostaje Ogłuszony.
Wyczerp tę kartę. Za każdy żeton wizerunku znajdujący się na planszy możesz poruszyć żeton wizerunku maksymalnie o tyle pól, ile wynosi twoja szybkość albo wykonać atak bronią Magiczną. Jeśli wykonujesz atak, zasięg i pole widzenia liczysz od żetonu wizerunku.
Wyczerp tę kartę i wybierz żeton wizerunku znajdujący się na planszy. Przesuń o 2 pola każdego potwora, który znajduje się w promieniu 3 pól od tego żetonu wizerunku. Każdy potwór musi zakończyć swój ruch w promieniu 3 pól od tego żetonu wizerunku. Każdy z tych potworów otrzymuje 2 .
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.