Kosiarz Dusz

Zdoloności

Zbiory Esencji

Kiedy jakikolwiek potwór zostaje pokonany, umieść 1 żeton obrażęń na tej karcie.
Żetony obrażeń na tej karcie reprezentują esencję.
Jeśli zostałeś pokonany, odrzuć wszystkie żetony esencji z tej karty.

Strumień Życia

Wyczerp tę kartę w swojej turze i odrzuć do 4 żetonów esencji.
Następnie wybierz bohatera w promieniu 3 pól od ciebie - ten bohater leczy tyle Obrażeń, ile żetonów esencji odrzuciłeś.
Stamina

Pozyskanie Zepsucia

Za każdym razem kiedy korzystasz ze Strumienia Życia, wybrany bohater może również odrzucić 1 stan. Jeśli się na to zdecyduje, możesz otrzymać dany stan i umieścić 2 żetony obrażeń na Zbiorach Esencji.
1
PD

Bezbożna Więź

Za każdym razem, kiedy potwór w promieniu 3 pól wykonuje atak, możesz wydać 1 żeton esencji, aby przerzucić 1 kość ataku albo mocy.
1
PD

Duchowa Łączność

Na początku każdego spotkania umieść 4 żetony obrażeń na Zbiorach Esencji
Wyczerp tę kartę, kiedy inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie miałby stracić przytomność. Odrzuć dowolną liczbę żetonów esencji. Dany bohater zamiast tego leczy tyle Obrażeń, ile żetonów esencji odrzuciłeś.
1
PD
Stamina

Przeklęta Dusza

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i odrzuć 2 żetony esencji, aby wybrać potwora w promieniu 2 pól od ciebie. Dopóki nie odświeżysz tej karty, każdy atak, którego celem jest dany potwór, zadaje +1 Obrażenie. Umieść jeden ze swoich żetonów bohatera obok danego potwora, aby o tym pamiętać.
2
PD
Stamina

Pobudzenie

Kiedy korzystasz ze Strumienia Życia, wybrany bohater może umieścić jeden ze swoich żetonów bohatera na tej karcie.
Bohater może odrzucić z tej karty swój żeton bohatera, aby wykonać jedną z poniższych czynności.
Przerzucić 1 dowolną kość
Podczas swojej tury poruszyć się maksymalnie o 2 pola i wyleczyć 1 Obrażenie
2
PD

Eteryczna Zbroja

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wybrać siebię albo sąsiadującego z tobą bohatera. Umieść żeton danego bohatera na tej karcie, aby o tym pamiętać.
Dopóki ta karta nie zostanie odświeżona, za każdym razem, kiedy dany bohater znajdzie się pod wpływem ataku, dodajesz 1 Tarczę do jego wyników obrony i umieszczasz 1 żeton obrażeń na Zbiorach Esencji
2
PD
Stamina

Pakt Żniwiarza

Kiedy korzystasz ze Strumienia Życia, możesz wydać 2 dodatkowe żetony esencji, aby wybrać 1 dodatkowego bohatera.
Kiedy korzystasz ze Strumienia Życia, możesz wydać 1 dodatkowy żeton esencji, aby każdy wybrany bohater wyleczył 1 Zmęczenie
3
PD

Źródło Życia

Za każdym razem, kiedy korzystasz ze Strumienia Życia albo Duchowej Łączności, każdy bohater który leczy Obrażenia, leczy 1 dodatkowe Obrażęnie.
Kiedy inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie wykonuje akcję odpoczynku, umieść 2 żetony obrażeń na Zbiorach Esencji.
3
PD

Wyposażenie

Kosa Żeńcy

Wręcz
kośćkość
Po tym jak pokonałeś potwora tą bronią, leczysz 1 Obrażenie
Wzmocnienie: Atak przebijający 1

Zwierciadło Dusz

Za każdym razem, kiedy odrzucisz 1 ze swoich stanów, umieść 1 żeton obrażeń na Zbiorach Esencji.