Łowca Nagród

Zdoloności

Upatrzony Cel

Wyczerp tę kartę na początku swojej tury, aby wyśledzić potwora w twoim polu widzenia.
Za każdym razem, kiedy wykonujesz atak, którego celem jest śledzony potwór ten atak otrzymuje +1 Obrażenie (nawet, jeśli ta karta jest wyczerpana).
Stamina

Nie tak Szybko

Użyj tej karty, kiedy śledzony potwór w twoim polu widzenia wykonuje akcję ruchu.
Zmniejsz liczbę punktów ruchu tego potwora o 1 (minimalnie do 1).
Możesz natychmiast poruszyć się o 2 pola.
1
PD
Stamina

W Ukryciu

Akcja Wyczerp tę kartę. Dopóki ta karta jest wyczerpana, nie możesz wykonywać akcji, nie możesz się poruszać, ani być poruszanym.
Kiedy odświeżasz tę kartę, wykonaj atak. Ten atak jest dodatkowy do twoich 2 normalnych akcji. Podczast tego ataku dodaj do swojej puli ataku 1 żółtą kość mocy.
1
PD

Daleki Strzał

Wyczerp tę kartę, kiedy wykonujesz atak bronią o właściwości Łuk, przed rzutem kośćmi. Jeśli cel tego ataku znajduje się 5 lub więcej pól od ciebie, ten atak otrzymuje +3 do zasięgu i +1 Obrażenie.
1
PD
Stamina

Złe Spojrzenie

Wyczerp tę kartę pod koniec swojej tury i wybierz 1 śledzonego potwora. Ten potwór jest Zgubiony.
Wyczerp tę kartę pod koniec swojej tury i wybierz 1 zgubionego potwora, który jest śledzony. Ten potwór otrzymuje 1 Obrażenie
2
PD

Łańcuchy z Czarnego Żelaza

Użyj tej karty, jeśli śledzony potwór w twoim polu widzenia wykonał atak, po rzucie kośćmi. X jest równe liczbie uzyskanych przez niego Wzmocnień.
Następnie wykonaj test Czujności. Jeśli test zakończył się sukcesem, podczas tego ataku ten potwór nie może wydawać Wzmocnień.
2
PD
Stamina

Ukryta Tożsamość

Wyczerp tę kartę pod koniec swojej tury, jeśli nie wykonałeś w tej turze ataku. Dopóki ta karta jest wyczerpana dodajesz do swojej puli obrony 1 szarą kość obrony.
Kiedy odświeżasz tę kartę, otrzymujesz 3 punkty ruchu.
2
PD

Wypłata

Wyczerp tę kartę, jeśli pokonałeś potężnego potwora. Mroczny władca musi wybrać 1 żeton przeszukiwania na planszy. Przeszukujesz ten żeton przeszukiwania. Aby o tym pamiętać, umieść na karcie reprezentującej tego potwora 1 żeton bohatera.
Tej karty nie można użyć wobec tej samej grupy potworów dwa razy podczas jednego spotkania.
3
PD

Grad Strzał

Użyj tej karty, jeśli pokonałeś śledzonego potwora bronią o właściwości Łuk, aby poruszyć się maksymalnie o 2 pola. Następnie wybierz 1 potwora w twoim polu widzenia. Wykonaj dodatkowy atak biorąc za cel tego potwora. Następnie jeśli nie pokonałeś tego potwora, wyśledź go.
3
PD
Stamina

Wyposażenie

Podwójna Kusza

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: Atak przebijający 1
Wzmocnienie: +1 do zasięgu.