Mag Bojowy
Zdoloności
Kiedy otrzymujesz tę kartę, wybierz 1 talię zwykłej klasy należącą do archetypu Wojownika.
Kiedy wydajesz punkty doświadczenia, możesz kupować umiejętności z obu talii klas, wyłączając karty o koszcie 3 PD z wybranej talii zwykłej klasy.
Każda używana przez ciebie broń run traci symbol Dystansowy. Otrzymuje symbol Wręcz oraz właściwości Ostrze, Młot, Topór, Egzotyczna, a ponadto może stracić 1 symbol dłoni (nawet jeśli ta krata jest wyczerpana).
Wyczerp tę kartę, kiedy wykonujesz atak bronią o właściwości Run, przed rzutem koścmi. Dodaj 1
do wyników.
Otrzymujesz +2 do życia za każdy używany Run (nawet jeśli ta karta jest wyczerpana).
W momencie, w którym miałbyś wyczerpać używany Płaszcz lub Tarczę, możesz zamiast tego wyczerpać tę kartę.
Za każdym razem, kiedy sąsiadujący z tobą potwór zostaje pokonany, leczysz 1
lub 1
.
Wyczerp tę kartę, kiedy otrzymałeś
równe twojemu życiu, przed utratą przytomności. Natychmiast wykonaj atak. Jeśli cel został pokonany, leczysz 1
.
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.