Mistrz Runów
Zdoloności
Kiedy używasz broni magicznej lub runicznej, każdy z twoich ataków otrzymuje
: Otrzymaj
, aby zadać +2 
Wynkonaj atak bronią runiczną. Ten atak staje się atakiem obszarowym.
Kiedy zostajesz zaatakowany, wykorzystaj tę kartę po wykonaniu rzutu kośćmi obrony, aby dodać do wyników 1
.
Dowolna broń, której używasz na czas używania zyskuje właściwość run.
Otrzymujesz +1 do wytrzymałości.
Za każdym razem, kiedy podczas ataku wydajesz
, aby wyleczyć
, zamiast tego leczysz 2
.
Kiedy atakujesz bronią runiczną, możesz wyczerpać tę kartę, aby dodać do wyników 1
.
Wykonaj atak bronią runiczną. Jeśli zadasz przynajmniej 1
(po rzucie kośćmi obrony), wybierz jeden stan. Cel znajdzie sie pod wpływem wybranego stanu.
Wykonaj atak bronią runiczną. Ten atak ignoruje zasię i obiera za cel każdą figurkę potwora i bohatera w twoim polu widzenia, w promieniu 3 pól od ciebie. Każda z figurek wykonuje osobny rzut obronny. Na ten atak nie wpływa słowo kluczowe atak obszarowy.
Kiedy wykonujesz atak bronią runiczną, wyczerp tę kartę, aby natychmiast wykonać kolejny atak.
Wyposażenie
: +1 do zasięgu.
: Atak przebijający 2
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.