Mówiący do Duchów
Zdoloności
Kiedy ty albo inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie zostaje zaatakowany, wyczerp tę kartę przed rzutem kośćmi, aby dodać 1
do puli obrony bohatera.
Wykonaj atak. Jeśli zadasz przynajmniej 1
(po rzucie kośćmi obrony), każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) leczy po 1
.
Rzuć 1
. Każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) leczy tyle
, ile
uzyskałeś na kości.
Wykonaj atak. Jeśli zadasz przynajmniej 1
(po rzucie kośćmi obrony), każda inna figurka w grupie potwora, który był celem ataku, również otrzymuje po 1
.
Wyczerp tę kartę. Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, którego celem jest pole w promieniu 3 pól od ciebie, pudłuje, chyba że atakujący wyda 1
.
Za każdym razem kiedy leczysz
wykonując akcję odpoczynku, leczysz również tyle
, ile
wyleczyłeś.
Wyczerp tę kartę i wykonaj test woli. Jeśli test zakończył się porażką, leczysz 1
. Jeśli test zakończył się sukcesem, każdy potwór w promieniu 3 pól od ciebie otrzymuje po 2
, a każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie leczy po 1
.
Wyczerp tę kartę, kiedy 1 lub więcej potworów otrzymuje
w wyniku jednej z twoich umiejętności klasowych. Każdy z tych potworów zostaje zatruty.
Wyczerp tę kartę kiedy 1 lub więcej bohaterów leczy
lub
w wyniku jednej z twoich umiejętności klasowych. Każdy z tych bohateów leczy 1
i 1 
Każdy z twoich ataków otrzymuje:
: Każdy bohater leczy po 1
.
Wyposażenie
Atak dalekosiężny
: +1 
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.