Mówiący do Duchów
Zdoloności
Kiedy ty albo inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie zostaje zaatakowany, wyczerp tę kartę przed rzutem kośćmi, aby dodać 1 do puli obrony bohatera.
Wykonaj atak. Jeśli zadasz przynajmniej 1 (po rzucie kośćmi obrony), każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) leczy po 1 .
Rzuć 1 . Każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) leczy tyle , ile uzyskałeś na kości.
Wykonaj atak. Jeśli zadasz przynajmniej 1 (po rzucie kośćmi obrony), każda inna figurka w grupie potwora, który był celem ataku, również otrzymuje po 1 .
Wyczerp tę kartę. Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, którego celem jest pole w promieniu 3 pól od ciebie, pudłuje, chyba że atakujący wyda 1 .
Za każdym razem kiedy leczysz wykonując akcję odpoczynku, leczysz również tyle , ile wyleczyłeś.
Wyczerp tę kartę i wykonaj test woli. Jeśli test zakończył się porażką, leczysz 1 . Jeśli test zakończył się sukcesem, każdy potwór w promieniu 3 pól od ciebie otrzymuje po 2 , a każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie leczy po 1 .
Wyczerp tę kartę, kiedy 1 lub więcej potworów otrzymuje w wyniku jednej z twoich umiejętności klasowych. Każdy z tych potworów zostaje zatruty.
Wyczerp tę kartę kiedy 1 lub więcej bohaterów leczy lub w wyniku jednej z twoich umiejętności klasowych. Każdy z tych bohateów leczy 1 i 1
Każdy z twoich ataków otrzymuje:
: Każdy bohater leczy po 1 .
Wyposażenie
Atak dalekosiężny
: +1
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.