Mówiący do Duchów

Zdoloności

Kamienna Skóra

Kiedy ty albo inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie zostaje zaatakowany, wyczerp tę kartę przed rzutem kośćmi, aby dodać 1 szarą kość do puli obrony bohatera.
Stamina

Wyssanie Duszy

Akcja Wykonaj atak. Jeśli zadasz przynajmniej 1 obrażenie (po rzucie kośćmi obrony), każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) leczy po 1 obrażeniu.
1
PD
Stamina

Leczniczy Deszcz

Akcja Rzuć 1 czerwoną kością mocy. Każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie (w tym ty sam) leczy tyle obrażeń, ile serc uzyskałeś na kości.
1
PD
Stamina

Transfuzja Bólu

Akcja Wykonaj atak. Jeśli zadasz przynajmniej 1 obrażenie (po rzucie kośćmi obrony), każda inna figurka w grupie potwora, który był celem ataku, również otrzymuje po 1 obrażeniu.
1
PD
Stamina

Chmura Mgły

Akcja Wyczerp tę kartę. Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, którego celem jest pole w promieniu 3 pól od ciebie, pudłuje, chyba że atakujący wyda 1 wzmocnienie.
2
PD
Stamina

Dar Natury

Za każdym razem kiedy leczysz zmęczenie wykonując akcję odpoczynku, leczysz również tyle obrażeń, ile zmęczenia wyleczyłeś.
2
PD

Nawałnica

Akcja Wyczerp tę kartę i wykonaj test woli. Jeśli test zakończył się porażką, leczysz 1 zmęczenie. Jeśli test zakończył się sukcesem, każdy potwór w promieniu 3 pól od ciebie otrzymuje po 2 obrażenia, a każdy bohater w promieniu 3 pól od ciebie leczy po 1 obrażeniu.
2
PD
Stamina

Duchy Przodków

Wyczerp tę kartę, kiedy 1 lub więcej potworów otrzymuje obrażenia w wyniku jednej z twoich umiejętności klasowych. Każdy z tych potworów zostaje zatruty.
Wyczerp tę kartę kiedy 1 lub więcej bohaterów leczy obrażenia lub zmęczenie w wyniku jednej z twoich umiejętności klasowych. Każdy z tych bohateów leczy 1 obrażenie i 1 zmęczenie
3
PD
Stamina

Wigor

Każdy z twoich ataków otrzymuje:
Wzmocnienie: Każdy bohater leczy po 1 zmęczeniu.
3
PD

Wyposażenie

Dębowa Laska

Wręcz
kośćkość
Atak dalekosiężny
Wzmocnienie: +1 obrażenie