Strona Główna
Nekromanta
Strona Główna
Klasy
Nekromanta
Zdoloności
Umiesć żeton Ożywieńca na sąsiadującym z tobą pustym polu.
W danej chwili możesz kontrolować tylko 1 Ożywieńca.
Możesz odrzucić swój żeton Ożywieńca w dowolnym momencie swojej tury.
Wykonaj atak bronią magiczną , obierając za cel pole swojego Ożywieńca. Ten atak staje się atakiem obszarowym. Nie musisz mieć zasięgu ani pola widzenia do tego pola. Po wykonaniu tego ataku Ożywieniec zostaje pokonany.
Za każdym razem, kiedy zdecydujesz się otrzymać 1 , aby uzystkać 1 punkt ruchu, możesz po tym też przesunąć swojego Ożywieńca o 1 pole.
Wyczerp tę kartę, aby aktywować swojego Ożywieńca. Oprócz tego podczas tej tury możesz go jeszcze normalnie aktywować.
Twój Ożywieniec dodaje 1 do swojej puli obrony.
Za każdym razem, kiedy otrzymujesz , możesz sprawić, że zamiast ciebie wszystkie otrzyma twój Ożywieniec. Za każdym razem, kiedy twój Ożywieniec otrzymuje , możesz sprawić, że zamiast niego to ty otrzymasz wszystkie .
Twój Ożywieniec otrzymuje +2 do życia (nawet jeśli ta karta jest wyczerpana).
Wyczerp tę kartę, kiedy twój Ożywieniec atakuje potwora. Ten atak zadaje +1 .
Twój Ożywieniec dodaje 1 do swojej puli ataku.
Za każdym razem, kiedy ty lub twój Ożywieniec pokonacie potwora leczysz 1 .
Wykonaj atak swoim Ożywieńcem. Ten atak ignoruje zasięg i wpływa na wszystkie potwory w twoim polu widzenia. Ożywieniec nie musi mieć tych potworów w polu widzenia, ale musi się znajdować na planszy.
Wyczerp tę kartę, kiedy ty albo twój Ożywieniec wykonacie atak. Wybierz 1 potwora pokonanego w wyniku tego ataku i wykonaj test Wiedzy. Jeśli test zakończył się porażką, leczysz 1 . Jeśli test zakończył się sukcesem, umieść tego potwora z powrotem na planszy. Nestępnie przesuń go maksymalnie o tyle pól, ile wynosi jego szybkość, i wykonaj nim atak. Następnie usuń tego potwora z planszy.
Wyposażenie
Za każdym razem, kiedy pokonasz potwora tą bronią leczysz 1 .
: +1 do zasięgu.
Chowaniec
4
Życie
3
Szybkość
Obrona
Tego chowańca traktuje się jak figurkę, ale nie możę on leczyć żadnych . Podczas swojej aktywacji może wykonać 1 akcję ataku. Każdy atak wykonany przez tego chowańca otrzymuje:
: +1
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie .
Zezwalaj na cookie