Nekromanta

Zdoloności

Wskrzeszenie Zmarłych

Akcja Umiesć żeton Ożywieńca na sąsiadującym z tobą pustym polu.
W danej chwili możesz kontrolować tylko 1 Ożywieńca.
Możesz odrzucić swój żeton Ożywieńca w dowolnym momencie swojej tury.
Stamina

Eksplozja Zwłok

Akcja Wykonaj atak bronią magiczną, obierając za cel pole swojego Ożywieńca. Ten atak staje się atakiem obszarowym. Nie musisz mieć zasięgu ani pola widzenia do tego pola. Po wykonaniu tego ataku Ożywieniec zostaje pokonany.
1
PD
Stamina

Śmiertelny Pośpiech

Za każdym razem, kiedy zdecydujesz się otrzymać 1 zmęczenie, aby uzystkać 1 punkt ruchu, możesz po tym też przesunąć swojego Ożywieńca o 1 pole.
1
PD

Furia Nieśmierci

Akcja Wyczerp tę kartę, aby aktywować swojego Ożywieńca. Oprócz tego podczas tej tury możesz go jeszcze normalnie aktywować.
1
PD
Stamina

Mroczny Pakt

Twój Ożywieniec dodaje 1 brązową kość obrony do swojej puli obrony.
Za każdym razem, kiedy otrzymujesz obrażenia, możesz sprawić, że zamiast ciebie wszystkie obrażenia otrzyma twój Ożywieniec. Za każdym razem, kiedy twój Ożywieniec otrzymuje obrażenia, możesz sprawić, że zamiast niego to ty otrzymasz wszystkie obrażenia.
2
PD

Siła Nieumarłych

Twój Ożywieniec otrzymuje +2 do życia (nawet jeśli ta karta jest wyczerpana).
Wyczerp tę kartę, kiedy twój Ożywieniec atakuje potwora. Ten atak zadaje +1 obrażenie.
2
PD
Stamina

Wampiryczna Krew

Twój Ożywieniec dodaje 1 żółtą kość mocy do swojej puli ataku.
Za każdym razem, kiedy ty lub twój Ożywieniec pokonacie potwora leczysz 1 zmęczenie.
2
PD

Armia Śmierci

Akcja Wykonaj atak swoim Ożywieńcem. Ten atak ignoruje zasięg i wpływa na wszystkie potwory w twoim polu widzenia. Ożywieniec nie musi mieć tych potworów w polu widzenia, ale musi się znajdować na planszy.
3
PD
Stamina

Przedśmiertny Rozkaz

Wyczerp tę kartę, kiedy ty albo twój Ożywieniec wykonacie atak. Wybierz 1 potwora pokonanego w wyniku tego ataku i wykonaj test Wiedzy. Jeśli test zakończył się porażką, leczysz 1 zmęczenie. Jeśli test zakończył się sukcesem, umieść tego potwora z powrotem na planszy. Nestępnie przesuń go maksymalnie o tyle pól, ile wynosi jego szybkość, i wykonaj nim atak. Następnie usuń tego potwora z planszy.
3
PD
Stamina

Wyposażenie

Kosa Żniwiarza

Dystansowy
kośćkość
Za każdym razem, kiedy pokonasz potwora tą bronią leczysz 1 obrażenie.
Wzmocnienie: +1 do zasięgu.

Chowaniec

Ożywieniec

Ożywieniec
  • 4
    Życie
  • 3
    Szybkość
  • kość
    Obrona
Tego chowańca traktuje się jak figurkę, ale nie możę on leczyć żadnych obrażeń. Podczas swojej aktywacji może wykonać 1 akcję ataku. Każdy atak wykonany przez tego chowańca otrzymuje:
Wzmocnienie: +1 obrażenie