Pogranicznik

Zdoloności

Zwinność

Za każdym razem, kiedy na sąsiadujące z tobą pole przesuwa się jakiś potwór, możesz użyć tej karty, aby przesunąć się o jedno pole. Następnie potwór możę kontynuować swoją aktywację.
Stamina

Sokoli Wzrok

Kiedy wykonujesz atak łukiem, przyjazne figurki nie blokują twojego pola widzenia.
1
PD

Celność

Kiedy wykonujesz atak łukiem, możesz przerzucić 1 kość mocy (tylko raz na atak).
1
PD

Zmysł Zagrożenia

Akcja Wyczerp tę kartę, aby zmusić mrocznego władcę do odrzucenia z ręki jednej losowej karty mrocznego władcy.
1
PD
Stamina

Strzelec Wyborowy

Kiedy wykonujesz atak łukiem, możesz wyczerpać tę kartę aby dodać do wyników 1 Wzmocnienie
2
PD

Pierwsze Uderzenie

Kiedy podczas swojej tury mroczny władca wybierze potwora do aktywacji, możesz natychmiast wyczerpać tę kartę, aby zaatakować łukiem danego potwora. Jeśli w wyniku tego ataku potwór nie został pokonany, po jego zakończeniu może on kontynuować swoją aktywację.
2
PD
Stamina

Biegacz

Za każdym razem, kiedy zdecydujesz się otrzymać 1 Zmęczenie, aby zyskać 1 punkt ruchu, zyskujesz zamiast tego 2 punkty ruchu.
Za każdym razem, kiedy korzystasz ze Zwinności możesz przesunąć się o 2 pola (a nie o jedno).
2
PD

Czarna Strzała

Akcja Wykonaj atak łukiem.Ten atak otrzymuje +2 do zasięgu.
Jeśli zadasz miej niż 3 obrażenia (po rzucie kośćmi obrony), zamiast tego zadajesz 3 obrażenia (chyba, że ten atak spudłuje).
3
PD
Stamina

Strzał w Biegu

Za każdym razem kiedy wykonasz atak łukiem, możesz poruszyć się do 2 pól przed zadeklarowaniem celu lub po rozpatrzeniu tego ataku.
Jeśli używasz ciężkiego pancerza, możesz poruszyć się tylko o 1 pole.
3
PD

Wyposażenie

Cisowy Krótki Łuk

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: +2 do zasięgu.
Wzmocnienie: +1 obrażenie