Prorok
Zdoloności
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Ty lub 1 wybrany przez ciebie bohater otrzymuje żeton wizji.
W momencie otrzymania żetonu wizji bohater leczy 1
i 1
.
Posiadacz żetonu wizji może go odrzucić w swojej turze, aby wyleczyć 1
.
Otrzymujesz +1 do Czujności, maksymalnie 6.
Każdy bohater w promieniu 2 pól od posiadacza żetonu wizji może otrzymać 2
, aby ponownie wykonać rzut 1 kością ataku. Tej umiejętności można użyć tylko raz na atak.
Wyczerp tę kartę kiedy potwór atakuje bohatera posiadającego żeton wizji, po rzucie kośćmi.
Odrzuć żeton wizji, aby ten bohater dodał 2
do swojego wyniku.
Posiadacz żetonu wizji może w swojej turze otrzymać 2
i wyczerpać tę kartę, aby zmusić mrocznego władcę do odkrycia wierzchniej karty z talii mrocznego władcy.
Bohater decyduje czy mroczny władca odłoży odkrytą kartę na wierzch czy na spód swojej talii.
Wyczerp tę kartę, kiedy odrzucany jest żeton wizji. Otrzymuje go inny wybrany przez ciebie bohater.
Wyczerp tę kartę, kiedy bohater posiadający żeton wizji ma zostać pokonany. Odrzuć żeton wizji aby ten bohater natychmiast wyleczył 1
.
Wyczerp tę kartę kiedy bohater posiadający żeton wizji atakuje potwora, przed rzutem kośćmi.
Odrzuć żeton wizji, aby ten bohater rzucił 1 dodatkową
.
Jeśli zaatakowany potwór zostanie pokonany, ten bohater leczy 3
.
Otrzymujesz +2 do życia.
Kiedy bohater otrzymuje żeton wizji, każdy sąsiadujący z nim bohater leczy 1
i 1 
Wyczerp tę kartę, kiedy potwór atakuje bohatera posiadającego żeton wizji, przed rzutem kośćmi.
Odrzuć żeton wizji, aby atak automatycznie spudłował.
Wyposażenie
Atak dalekosiężny
Jeśli twoja druga dłoń jest pusta, twoje ataki zadają +1
.
: Osłabienie
Wyczerp tę kartę podczas testu atrybutu, przed rzutem kośćmi, aby odjąć od wyniku 1
.
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie.