Prorok

Zdoloności

Krzepiące Proroctwo

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Ty lub 1 wybrany przez ciebie bohater otrzymuje żeton wizji.
W momencie otrzymania żetonu wizji bohater leczy 1 Obrażenie i 1 Zmęczenie.
Posiadacz żetonu wizji może go odrzucić w swojej turze, aby wyleczyć 1 Obrażenie.
Stamina

Wizja Bitwy

Otrzymujesz +1 do Czujności, maksymalnie 6.
Każdy bohater w promieniu 2 pól od posiadacza żetonu wizji może otrzymać 2 Zmęczenia, aby ponownie wykonać rzut 1 kością ataku. Tej umiejętności można użyć tylko raz na atak.
1
PD

Ostrzeżenie

Wyczerp tę kartę kiedy potwór atakuje bohatera posiadającego żeton wizji, po rzucie kośćmi.
Odrzuć żeton wizji, aby ten bohater dodał 2 Tarcze do swojego wyniku.
1
PD
Stamina

Fatum

Posiadacz żetonu wizji może w swojej turze otrzymać 2 Zmęczenia i wyczerpać tę kartę, aby zmusić mrocznego władcę do odkrycia wierzchniej karty z talii mrocznego władcy.
Bohater decyduje czy mroczny władca odłoży odkrytą kartę na wierzch czy na spód swojej talii.
1
PD

Wszystkowidzący

Wyczerp tę kartę, kiedy odrzucany jest żeton wizji. Otrzymuje go inny wybrany przez ciebie bohater.
2
PD
Stamina

Linia Życia

Wyczerp tę kartę, kiedy bohater posiadający żeton wizji ma zostać pokonany. Odrzuć żeton wizji aby ten bohater natychmiast wyleczył 1 Obrażenie.
2
PD
Stamina

Przepowiednia Zwycięstwa

Wyczerp tę kartę kiedy bohater posiadający żeton wizji atakuje potwora, przed rzutem kośćmi.
Odrzuć żeton wizji, aby ten bohater rzucił 1 dodatkową zieloną kością mocy.
Jeśli zaatakowany potwór zostanie pokonany, ten bohater leczy 3 Obrażenia.
2
PD
Stamina

Potężne Wizje

Otrzymujesz +2 do życia.
Kiedy bohater otrzymuje żeton wizji, każdy sąsiadujący z nim bohater leczy 1 Obrażenie i 1 Zmęczenie
3
PD

Wszechwiedzący

Wyczerp tę kartę, kiedy potwór atakuje bohatera posiadającego żeton wizji, przed rzutem kośćmi.
Odrzuć żeton wizji, aby atak automatycznie spudłował.
3
PD
Stamina

Wyposażenie

Żelazny Korbacz

Wręcz
kośćkość
Atak dalekosiężny
Jeśli twoja druga dłoń jest pusta, twoje ataki zadają +1 Obrażenie.
Wzmocnienie: Osłabienie

Księga Mądrości

Wyczerp tę kartę podczas testu atrybutu, przed rzutem kośćmi, aby odjąć od wyniku 1 Tarczę.