Rycerz

Zdoloności

Przysięga Honoru

Akcja Wybierz innego bohatera w promieniu 3 pól od ciebie, z którym sąsiaduje jakiś potwór. Umieść figurkę swojego bohatera na najbliższym pustym polu sąsiadującym z tym potworem i wykonaj przeciwko niemu atak bronią wręcz.
Stamina

Natarcie

Kiedy pokonasz potwora bronią wręcz, wyczerp tę kartę, aby przesunąć się maksymalnie o tyle pól, ile wynosi twoja szybkość i wykonać dodatkowy atak
1
PD
Stamina

Wyzwanie

Wyczerp tę kartę, aby wybrać potwora w swoim polu widzenia i umieścić na nim swój żeton bohatera, Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, który wykonasz przeciwko temu potworowi albo on wykona przeciwko tobie zadaje +1 punkt obrażeń.
1
PD

Obrona

Kiedy sąsiadujący z tobą bohater zostaje obrany za cel ataku, wykorzystaj tę kartę, aby to siebie uczynić celem ataku. Zasięg i pole widzenia nadal mierzy się do bohatera obranego za cel ataku.
1
PD
Stamina

Szkolenie Obronne

Dopóki używasz tarczy dodajesz do swojej puli obrony 1 dodatkową brązową kość (nawet jeśli ta karta jest wyczerpana).
W momencie, w którym miałbyś wyczerpać używaną tarczę (na przykład, aby wykorzystać zdolność tarczy), możesz zamiast niej wyczerpać tę kartę.
2
PD

Warta

Kiedy potwór przesunie się na sąsiadujące z tobą puste pole, wyczerp tę kartę, aby przerwać jego aktywację i wykonać atak bronią wręcz. Jeśli w wyniku tego ataku potwór nie został pokonany, po jego zakończeniu możę kontynuować swoją aktywację.
2
PD
Stamina

Uderzenie Tarczą

Dopóki używasz tarczy (nawet jeśli jest wyczerpana), każdy z twoich ataków bronią wręcz otrzymuje:
Wzmocnienie: Wybierz sąsiadującego z tobą potwora. Ten potwór zostaje ogłuszony.
2
PD

Natchnienie

Jeśli na początku swojej tury sąsiadujesz z przynajmniej jednym innym bohaterem, ty oraz każdy z sąsiadujących z tobą bohaterów leczycie po 1 punkcie zmęczenia.
3
PD

Męstwo

Otrzymujesz +2 do życia.
Kiedy zostajesz pokonany, możesz natychmiast przesunąć się maksymalnie o tyle pól, ile wynosi twoja szybkość i wykonać ata bronią wręcz. Po wykonaniu tego ataku tracisz przytomonść.
3
PD

Wyposażenie

Drewniana Tarcza

Wyczerp tę kartę po wykonaniu rzutu kośćmi obrony, aby dodać do wyników 1 Tarczę

Żelazny Długi Miecz

Wręcz
kośćkość
Wzmocnienie: Możesz zmusić cel do przerzucenia 1 kości obrony.