Sędzia

Zdoloności

Odwet

Wyczerp tę kartę, jeśli potwór w promieniu 2 pól od ciebie wykonał atak, który wpłynął na innego bohatera. Ten potwór otrzymuje 2 Obrażenia.
Stamina

Sprawiedliwa Nagroda

Wyczerp tę kartę, kiedy mroczny władca aktywuje grupę potworów. Dopóki ta karta jest wyczerpana, za każdym razem, kiedy należący do tej grupy potwór w twoim polu widzenia wykonuje atak, którego celem jest inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie, możesz zmusić mrocznego władcę aby po tym ataku odrzucił z ręki 1 losową kartę mrocznego władcy.
1
PD
Stamina

Fala Uderzeniowa

Wyczerp tę kartę, kiedy wykonujesz atak bronią wręcz z 2 symbolami dłoni, przed rzutem kośćmi. Jeśli ten atak zadał przynajmniej 1 Obrażenie (po rzucie kośćmi obrony), każdy potwór, który sąsiaduje z celem twojego ataku, otrzymuje 1 Obrażenie.
1
PD
Stamina

Fanatyczny Zapał

Wyczerp tę kartę, kiedy mroczny władca zagrywa kartę mrocznego władcy. Leczysz 1 Zmęczenie.
Kiedy odświeżasz tę kartę, wybierz 1 potwora w promieniu 2 pól od ciebie. Ten potwór otrzymuje 1 Damage.
1
PD

Według Przepisów

Wyczerp tę kartę, kiedy mroczny władca zagrywa kartę mrocznego władcy. Wykonaj test Wiedzy. Dodaj do wyników tyle Tarcz, ile wynosi koszt tej karty mrocznego władcy w punktach doświadczenia. Jeśli test zakończył się sukcesem, mroczny władca kładzie tę kartę zakrytą na wierzchu talii mrocznego władcy i nie rozpatruje jej efektów. Jeśli test zakończył się porażką, otrzymujesz 1 Zmęczenie.
2
PD
Stamina

Ja Jestem Prawem

Wyczerp tę kartę, jeśli potwór w promieniu 2 pól od ciebie wykonał atak, który na ciebie wpłynął.
Wykonaj atak, którego celem jest ten potwór.
Następnie możesz wykonać test Wiedzy. Jeśli test zakończył się sukcesem otrzymujesz 1 Zmęczenie, a ten potwór otrzymuje 1 wybrany przez ciebie stan.
2
PD

Czujna Straż

Wyczerp tę kartę, kiedy potwór wchodzi na pole, z którym sąsiadujesz. Dopóki ta karta jest wyczerpana, za każdym razem kiedy potwór opuszcza pole w promieniu 2 pól od ciebie otrzymuje 1 Obrażenie.
2
PD
Stamina

Druzgocący Cios

Wyczerp tę kartę, jeśli potwór w promieniu 2 pól od ciebie i w twoim polu widzenia wykonał atak, który nie zadał żadnych Obrażeń.
Wykonaj atak bronią Wręcz z 2 symbolami dłoni biorąc za cel tego potwora. Jeśli to zrobiłeś, na czas tego ataku usuń z puli obrony tego potwora wszystkie kości obrony.
3
PD

Ostatni Bastion

Wyczerp tę kartę jeśli bohater w promieniu 5 pól od ciebie stracił przytomność.
Usuń swoją figurkę z planszy i umieść ją na polu tego bohatera. Następnie możesz wykonać atak.
Kiedy odświeżasz tę kartę, możesz ocucić 1 nieprzytomnego bohatera na swoim polu.
3
PD
Stamina

Wyposażenie

Młot Bojowy

Wręcz
kośćkość
Atak dalekosiężny
Nie możesz wydawać Wzmocnień, aby leczyć Zmęczenie
Wzmocnienie: +2 obrażenia

Sygnet

Wyczerp tę kartę, kiedy twój bohater lub bohater, który z tobą sąsiaduje, staje się celem ataku, przed rzutem kośćmi.
Dodajesz do wyników rzutu obrony tego bohatera 1 Tarczę.