Strona Główna
Sędzia
Strona Główna
Klasy
Sędzia
Zdoloności
Wyczerp tę kartę, jeśli potwór w promieniu 2 pól od ciebie wykonał atak, który wpłynął na innego bohatera. Ten potwór otrzymuje 2 .
Wyczerp tę kartę, kiedy mroczny władca aktywuje grupę potworów. Dopóki ta karta jest wyczerpana, za każdym razem, kiedy należący do tej grupy potwór w twoim polu widzenia wykonuje atak, którego celem jest inny bohater w promieniu 3 pól od ciebie, możesz zmusić mrocznego władcę aby po tym ataku odrzucił z ręki 1 losową kartę mrocznego władcy.
Wyczerp tę kartę, kiedy wykonujesz atak bronią wręcz z 2 symbolami dłoni, przed rzutem kośćmi. Jeśli ten atak zadał przynajmniej 1 (po rzucie kośćmi obrony), każdy potwór, który sąsiaduje z celem twojego ataku, otrzymuje 1 .
Wyczerp tę kartę, kiedy mroczny władca zagrywa kartę mrocznego władcy. Leczysz 1 .
Kiedy odświeżasz tę kartę, wybierz 1 potwora w promieniu 2 pól od ciebie. Ten potwór otrzymuje 1 .
Wyczerp tę kartę, kiedy mroczny władca zagrywa kartę mrocznego władcy. Wykonaj test Wiedzy. Dodaj do wyników tyle , ile wynosi koszt tej karty mrocznego władcy w punktach doświadczenia. Jeśli test zakończył się sukcesem, mroczny władca kładzie tę kartę zakrytą na wierzchu talii mrocznego władcy i nie rozpatruje jej efektów. Jeśli test zakończył się porażką, otrzymujesz 1 .
Wyczerp tę kartę, jeśli potwór w promieniu 2 pól od ciebie wykonał atak, który na ciebie wpłynął.
Wykonaj atak, którego celem jest ten potwór.
Następnie możesz wykonać test Wiedzy. Jeśli test zakończył się sukcesem otrzymujesz 1 , a ten potwór otrzymuje 1 wybrany przez ciebie stan.
Wyczerp tę kartę, kiedy potwór wchodzi na pole, z którym sąsiadujesz. Dopóki ta karta jest wyczerpana, za każdym razem kiedy potwór opuszcza pole w promieniu 2 pól od ciebie otrzymuje 1 .
Wyczerp tę kartę, jeśli potwór w promieniu 2 pól od ciebie i w twoim polu widzenia wykonał atak, który nie zadał żadnych .
Wykonaj atak bronią Wręcz z 2 symbolami dłoni biorąc za cel tego potwora. Jeśli to zrobiłeś, na czas tego ataku usuń z puli obrony tego potwora wszystkie kości obrony.
Wyczerp tę kartę jeśli bohater w promieniu 5 pól od ciebie stracił przytomność.
Usuń swoją figurkę z planszy i umieść ją na polu tego bohatera. Następnie możesz wykonać atak.
Kiedy odświeżasz tę kartę, możesz ocucić 1 nieprzytomnego bohatera na swoim polu.
Wyposażenie
Atak dalekosiężny
Nie możesz wydawać , aby leczyć
: +2
Wyczerp tę kartę, kiedy twój bohater lub bohater, który z tobą sąsiaduje, staje się celem ataku, przed rzutem kośćmi.
Dodajesz do wyników rzutu obrony tego bohatera 1 .
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą Polityką Cookie .
Zezwalaj na cookie