Tropiciel
Zdoloności
Zastawienie Pułapki
Dopóki sąsiadujesz z żetonem pułapki, każdy twój atak otrzymuje +1 .
Jeśli potwór wchodzi na pole sąsiadujące z żetonem pułapki, odrzuć ten żeton z planszy, aby potwór otrzymał 1 .
Okazja
Ten atak otrzymuje:
: Cel zostaje Osłabiony (nawet, jeśli nie zadałeś żadnych ).
Piętno Łowcy
Następny bohater, który zaatakuje napiętnowanego potwora, dodaje 1 do swoich wyników ataku.
Prowizoryczna Pułapka
Dopóki tak karta jest wyczerpana, każdy bohater sąsiadujący z żetonem pułapki na początku swojej tury leczy 1 .
Łatwy Łup
Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, którego celem jest potwór sąsiadujący z żetonem pułapki otrzymuje: Atak przebijający 1
Znajomość Terenu
Zatrute Kolce
Rzuć niebieską kością dla każdego potwora w promieniu 3 pól od wybranego żetonu pułapki. Potwory, dla których nie wyrzuciłeś X, zostają Zatrute.
Potem odrzuć ten żeton pułapki.
Zasadzka
Jeśli potwór nie zostanie pokonany, może kontynuować swoją aktywację.
Przewga
Wykonaj atak. Przet rzutem kośćmi ataku możesz odrzucić z planszy dowolną liczbę żetonów pułapek. Atak otrzymuje +1 za każdy odrzucony żeton pułapki.
Wyposażenie
Nóż Myśliwski
: Leczysz 1
Sieć Czarnej Wdowy
: +1