Tropiciel

Zdoloności

Zastawienie Pułapki

Wyczerp tę kartę, aby umieścić 1 żeton pułapki na pustym, sąsiednim polu.
Dopóki sąsiadujesz z żetonem pułapki, każdy twój atak otrzymuje +1 Obrażenie.
Jeśli potwór wchodzi na pole sąsiadujące z żetonem pułapki, odrzuć ten żeton z planszy, aby potwór otrzymał 1 Obrażenie.
Stamina

Okazja

Akcja Wykonaj atak. Jeśli celem jest potwór w promieniu 3 pól od żetonu pułapki, dodaj do swojej puli ataku 1 zieloną kość mocy.
Ten atak otrzymuje:
Wzmocnienie: Cel zostaje Osłabiony (nawet, jeśli nie zadałeś żadnych Obrażeń).
1
PD
Stamina

Piętno Łowcy

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wybrać potwora w promieniu 3 pól od żetonu pułapki. Umieść 1 żeton bohatera na podstawce tego potwora. Ten potwór zostaje napiętnowany.
Następny bohater, który zaatakuje napiętnowanego potwora, dodaje 1 Wzmocnienie do swoich wyników ataku.
1
PD
Stamina

Prowizoryczna Pułapka

Wyczerp tę kartę natychmiast po tym jak wykonasz akcję przeszukiwania, aby umieścić 1 żeton pułapki na pustym, sąsiednim polu.
Dopóki tak karta jest wyczerpana, każdy bohater sąsiadujący z żetonem pułapki na początku swojej tury leczy 1 Zmęczenie.
1
PD

Łatwy Łup

Akcja Wyczerp tę kartę, aby wykonać atak. Przed rzutem kośćmi ataku umieść 1 żeton pułapki na najbliższym pustym polu sąsiadującym z celem.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, którego celem jest potwór sąsiadujący z żetonem pułapki otrzymuje: Atak przebijający 1
2
PD
Stamina

Znajomość Terenu

Każdy bohater sąsiadujący z żetonem przeszukiwania i pozostający w promieniu 3 pól od żetonu pułapki może w swojej turze otrzymać 1 Zmęczenie, aby wyczerpać tę kartę i przeszukać ten żeton przeszukiwania bez zużywania akcji.
2
PD

Zatrute Kolce

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wybrać żeton pułapki na planszy.
Rzuć niebieską kością dla każdego potwora w promieniu 3 pól od wybranego żetonu pułapki. Potwory, dla których nie wyrzuciłeś X, zostają Zatrute.
Potem odrzuć ten żeton pułapki.
2
PD
Stamina

Zasadzka

Wyczerp tę kartę kiedy potwór wchodzi na puste pole w promieniu 3 pól od żetonu pułapki, aby natychmiast go zaatakować.
Jeśli potwór nie zostanie pokonany, może kontynuować swoją aktywację.
3
PD
Stamina

Przewga

Otrzymujesz +1 do wytrzymałości i +2 do życia.
Akcja Wykonaj atak. Przet rzutem kośćmi ataku możesz odrzucić z planszy dowolną liczbę żetonów pułapek. Atak otrzymuje +1 Obrażenie za każdy odrzucony żeton pułapki.
3
PD
Stamina

Wyposażenie

Nóż Myśliwski

Wręcz
kośćkość
Wzmocnienie: +1 obrażenie
Wzmocnienie: Leczysz 1 Zmęczenie

Sieć Czarnej Wdowy

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: Unieruchomienie
Wzmocnienie: +1 obrażenie