Wiedźmiarz

Zdoloności

Odebranie Sił

Kiedy używasz broni magicznej każdy twój atak otrzymuje:
Wzmocnienie: Zaurocz 1 potwora w promieniu 3 pól od celu
Gdy bohater atakuje zauroczonego potwora może przed wydaniem wzmocnień odrzucić dowolną liczbę żetonów uroków. Ten atak otrzymuje +1 obrażenie za każdy odrzucony żeton.

Dolegliwość

Wyczerp tę kartę, kiedy zauroczony potwór zamierza wykonać akcję ruchu i odrzucić z niego żeton uroku. Ten potwór natychmiast otrzymuje 1 obrażenie oraz 1 obrażenie za każde pole, o jakie przesunie się podczas tej aktywacji.
1
PD
Stamina

Spazm

Wyczerp tę kartę, kiedy zauroczony potwór zamierza wykonać atak (przed rzutem kośćmi) i odrzuć z niego żeton uroku. Cel jego ataku może dodać do puli obrony 1 czarną kość.
1
PD
Stamina

Zaraźliwy Urok

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wziąć liczbę żetonów równą liczbie zauroczonych potworów w promieniu 3 pól od ciebie. Możesz umieścić każdy żeton uroku na wybranym potworze w promieniu 3 pól.
1
PD
Stamina

Klątwa Osłabienia

Akcja Wyczerp tę kartę, aby wybrać dowolną liczbę zauroczonych potworów. Za każdego wykonujesz test wiedzy. Każdy sukces pozwala ci wybrać 1 stan, który przydzielasz temu potworowi.
2
PD
Stamina

Straszliwy Nakaz

Wyczerp tę kartę, kiedy mroczny władca chce aktywować zauroczonego potwora. Odrzuć z tego potwora żeton uroku, aby natychmiast wykonać atak tym potworem. Podczas tego ataku podejmujesz wszystkie decyzje. Po rozpatrzeniu ataku potwór kontynuuje swoją aktywację normalnie.
2
PD
Stamina

Rozkład

Za każdym razem, gdy potwór zostaje zauroczony, możesz umieścić na nim dodatkowy żeton uroku.
Za każdym razem, gdy wykonujesz atak na zauroczonego potwora bronią magiczną, ten atak otrzymuje:
Atak przebijający 2.
2
PD

Przeklęty Oręż

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wybrać 1 bohatera sąsiadującego z zauroczonym potworem. Wybrany bohater może natychmiast wykonać 1 atak, którego celem będzie zauroczony potwór.
3
PD
Stamina

Obłok Zarazy

Akcja Wykonaj atak bronią magiczną. Ten atak wpływa na wszystkie zauroczone potwory w twoim polu widzenia i ignoruje zasięg. Każda fugurka wykonuje osobny rzut obronny. Zanim wykonasz rzut ataku, każdy potwór sąsiadujący z potworem, który jest celem tego ataku zostaje zauroczony.
3
PD
Stamina

Wyposażenie

Grobowy Kij

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: +1 do zasięgu.
Wzmocnienie: +1 obrażenie i leczysz 1 obrażenie