Władca Zwierząt
Zdoloności
Wezwanie na Łowy
Możesz kontrolować tylko 1 Wilka na raz.
Możesz odrzucić żeton Wilka w dowolnym momencie swojej tury.
Zwierzęca Furia
: Rzuć 1 i dodaj wyrzucone do wyniku ataku.
Bezgłośny Łowca
Ponadto potwór nie możę wybrać twojego Wilka na cel ataku, jeśli możę zamiast tego wybrać za cel ataku figurkę bohatera.
Mistrz Przetrwania
Każdy bohater sąsiadujący z twoim Wilkiem dodaje 1 do puli obrony.
Kiedy twój Wilk sąsiaduje z bohaterem, dodaje 1 do swojej puli obrony.
Dziki Szał
Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy bohater atakujący potwora sąsiadującego z tobą lub twoim Wilkiem może dodać do swojej puli ataku 1 .
Dzikość
Zawsze, kiedy twój Wilk atakuje potwora sąsiadującego z bohaterem może dodać do swojej puli ataku 1 .
Nocny Myśliwy
Przed aktywacją swojego Wilka możesz zdecydować, że wykona on atak kośćmi pokazanymi poniżej. Następnie twój Wilk zostanie pokonany.
Atak wręcz:
Zamiana Skór
Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak twój i twojego Wilka otrzymuje:
: Atak przebijający 2
: +5 .
Drapieżca
Za każdym razem kiedy się podnosisz lub zostajesz ocucony przez innego bohatera, leczysz 2 dodatkowe .
Ataki twojego Wilka otrzymują:
: +1
: Leczysz 1
Wyposażenie
Oszczep Myśliwski
: Atak przebijający 1
Nóż do Skórowania
: +3
Chowaniec
Wilk
-
3Życie
-
4Szybkość
-
Obrona
Atak przebijający 1