Władca Żywiołów

Zdoloności

Podmuch

Wyczerp tę kartę w swojej turze, aby wybrać inną przyjazną figurkę w promieniu 3 pól od ciebie. Przesuń tę figurkę maksymalnie o liczbę pól równą liczbie wyczerpanych kart Żywiołów.
Stamina

Przypływ

Wyczerp tę kartę po tym, jak wykonasz atak. Potwór sąsiadujący z polem będącym celem ataku otrzymuje tyle Obrażeń, ile wynosi liczba wyczerpanych kart Żywiołów.
Stamina

Płomień

Wyczerp tę kartę, kiedy wykonujesz atak, po rzucie kośćmi. Ten atak otrzymuje:
Atak Przebijający X, gdzie X jest równy liczbie wyczerpanych kart Żywiołów.
Stamina

Pochwycenie

Wyczerp tę kartę w swojej turze, aby wybrać potwora w promieniu 3 pól od ciebie nie będącego poplecznikiem.
Jeśli liczba wyczerpanych kart Żywiołów jest równa lub wyższa niż liczba pól zajmowanych przez danego potwora, zostaje on Ogłuszony.
Stamina

Mistrzostwo Żywiołów

Kiedy otrzymujesz tę kartę, wybierz 2 karty Żywiołów i natychmiast je otrzymaj.
Karty Żywiołów to karty klasy, które posiadają symbol Żywiołu zamiast kosztu doświadczenia.

Słońce i Morze

Kiedy korzystasz z Przepływu albo Płomienia, możesz wyczerpać tę kartę, aby przerzucić 1 koś ataku lub mocy.
Kiedy kupujesz tę kartę, otrzymujesz dodatkową umiejętność Żywiołu.
1
PD

Pierwotna Harmonia

Wyczerp tę kartę w swojej turze, aby odświeżyć 1 ze swoich kart Żywiołów.
1
PD

Niebo i Ziemia

Kiedy korzystasz z Podmuchu albo Pochwycenia, możesz wybrać figurkę w promieniu 5 pól od ciebie (zamiast w promieniu 3 pól).
Kiedy kupujesz tę kartę, otrzymujesz dodatkową umiejętność Żywiołu.
1
PD

Równowaga Duchowa

Wyczerp tę kartę, kiedy wyczerpiesz kartę Żywiołu. Jeśli w grze znajduje się 2 lub sięcej wyczerpanych kart {{elelmental|Żywiołów}}, leczysz 2 Zmęczenia.
2
PD

Potega Wulkanu

Dopóki Pochwycenie jest wyczerpane, dodajesz 1 Tarczę do swoich wyników kości obrony.
Dopóki Płomień jest wyczerpany po tym, jak potwór rozpatrzy atak którego jesteś celem, dany potwór otrzymuje 1 Obrażenie.
2
PD

Furia Burzy

Kiedy korzystasz z Przypływu, możesz wybrać potwora w promieniu 2 pól (zamiast sąsiadującego potwora).
Kiedy korzystasz z Podmuchu, możesz zamiast tego wybrać 1 figurkę potwora nie będącego poplecznikiem.
2
PD

Gniew Natury

Otrzymujesz +1 do wytrzymałości.
Kiedy korzystasz z Płomienia, podczas tego ataku dodaj do swojej puli 1 Żółtą Kość Mocy.
Kiedy korzystasz z Podmuchu, możesz wybrać siebie.
3
PD

W Objęciach Natury

Otrzymujesz +1 do wytrzymałości.
Kiedy korzystasz z Przepływu, możesz wybrać 1 dodatkowego potwora.
Kiedy korzystasz z Pochwycenia, możesz wybrać jako cel liczbę figurek nie będących poplecznikami równą liczbie wyczerpanych kart Żywiołów.
3
PD

Wyposażenie

Iglica Jedności

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: +1 obrażenie
Wzmocnienie: Jeśli 2 lub więcej twoich kart Żywiołów jest wyczerpanych, +2 Obrażenia

Zbiór Runicznych Okruchów

Wyczerp tę kartę, jeśli pokonałeś potwora bronią Magiczną.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, jest traktowana jak wyczerpana karta Żywiołu.