Strona Główna
Bohaterowie
Klasy
Przedmioty
Mroczny Władca
Potwory
Złodziej
Strona Główna
Klasy
Złodziej
Zdoloności
Chciwość
Przeszukaj żeton przeszukiwania w promieniu 3 pól o ciebie.
Brudne Sztuczki
Wykonaj atak bronią
wręcz
lub
ostrzem
. Jeśli zadasz przynajmniej 1
(po rzucie kośćmi obrony), cel zostaje ogłuszony.
Podstępny
Zadajesz +1
podczas ataków wykonywanych przeciwko potworom, które na początku twojej tury nie miały cię w swoim polu widzenia (nawet jeśli ta karta jest wyczerpana).
Możesz wyczerpać tę kartęm aby zamknąć lub otworzyć drzwi bez poświęcania na to akcji
Wycena
Po wylosowaniu karty przeszukiwania możesz ją odrzucić, aby wylosować nową kartę. Musisz zatrzymać tę drugą kartę.
Niewidoczny
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, którego będziesz celem, spudłuje, chyba że atakujący wyda 1
.
Kolce
Kiedy potwór przesunie się na sąsiadujące z tobą puste pole, wyczerp tę kartę, aby wykonać test spostrzegawczości. Jeśli test zakończył się sukcesem, potwór otrzymuje 1
i zostaje unieruchomiony
Akrobatyka
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Dopóki ta karta jest wyczerpana, możesz przesuwać się przez wrogie figurki.
Atak z Zaskoczenia
Wyczerp tę karę podczas swojej tury, aby zaatakować jedynego potwora w twoim polu widzenia. Ten atak nie wymaga zużycia akcji.
Grabież
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wykonać akcję przeszukiwania (nie wymaga to zużycia akcji). Dopóki ta karta jest wyczerpana, dodajesz do swojej puli obrony 1 dodatkową
.
Wyposażenie
Szczęśliwy Amulet
Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.
Noże do Rzucania
Kiedy atakujesz sąsiadującego z tobą potwora, zadajesz +1
.
: +1 do zasięgu.
Strona wykorzystuje pliki cookie. Zapoznaj się z naszą
Polityką Cookie
.
Zezwalaj na cookie