Złodziej

Zdoloności

Chciwość

Akcja Przeszukaj żeton przeszukiwania w promieniu 3 pól o ciebie.
Stamina

Brudne Sztuczki

Akcja Wykonaj atak bronią wręcz lub ostrzem. Jeśli zadasz przynajmniej 1 obrażenie (po rzucie kośćmi obrony), cel zostaje ogłuszony.
1
PD
Stamina

Podstępny

Zadajesz +1 obrażenie podczas ataków wykonywanych przeciwko potworom, które na początku twojej tury nie miały cię w swoim polu widzenia (nawet jeśli ta karta jest wyczerpana).
Możesz wyczerpać tę kartęm aby zamknąć lub otworzyć drzwi bez poświęcania na to akcji
1
PD

Wycena

Po wylosowaniu karty przeszukiwania możesz ją odrzucić, aby wylosować nową kartę. Musisz zatrzymać tę drugą kartę.
1
PD

Niewidoczny

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Dopóki ta karta jest wyczerpana, każdy atak, którego będziesz celem, spudłuje, chyba że atakujący wyda 1 wzmocnienie.
2
PD
Stamina

Kolce

Kiedy potwór przesunie się na sąsiadujące z tobą puste pole, wyczerp tę kartę, aby wykonać test spostrzegawczości. Jeśli test zakończył się sukcesem, potwór otrzymuje 1 obrażenie i zostaje unieruchomiony
2
PD
Stamina

Akrobatyka

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury. Dopóki ta karta jest wyczerpana, możesz przesuwać się przez wrogie figurki.
2
PD
Stamina

Atak z Zaskoczenia

Wyczerp tę karę podczas swojej tury, aby zaatakować jedynego potwora w twoim polu widzenia. Ten atak nie wymaga zużycia akcji.
3
PD
Stamina

Grabież

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury, aby wykonać akcję przeszukiwania (nie wymaga to zużycia akcji). Dopóki ta karta jest wyczerpana, dodajesz do swojej puli obrony 1 dodatkową brązową kość.
3
PD
Stamina

Wyposażenie

Szczęśliwy Amulet

Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.

Noże do Rzucania

Dystansowy
kośćkość
Kiedy atakujesz sąsiadującego z tobą potwora, zadajesz +1 obrażenie.
Wzmocnienie: +1 do zasięgu.