Wyczerp tę kartę podczas swojej tury.
Jeśli znajdujesz się w promieniu 3 pól od żetonu przeszukiwania, natychmiast otrzymujesz 1 punkt ruchu.
Wyczerp tę kartę i otrzymaj 1 , aby przerzucić jedną dowolną kość, którą właśnie rzuciłeś.
Wyczerp tę kartę, aby rzucić . Leczysz tyle ile uzykałeś na kości.
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i otrzymaj 1 , aby wybrać bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Ten bohater leczy 1 .
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i wybierz innego bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton odwagi.
Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.
Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.
Wyczerp tę kartę, jeśli pokonałeś potwora bronią Magiczną.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, jest traktowana jak wyczerpana karta .
Za każdym razem, kiedy odrzucisz 1 ze swoich stanów, umieść 1 żeton obrażeń na Zbiorach Esencji.