Przedmioty

Kompas Umrzyka

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury.
Jeśli znajdujesz się w promieniu 3 pól od żetonu przeszukiwania, natychmiast otrzymujesz 1 punkt ruchu.

Kości Fortuny

Wyczerp tę kartę i otrzymaj 1 Zmęczenie, aby przerzucić jedną dowolną kość, którą właśnie rzuciłeś.

Kryształ z Tival

Cena 175
Akcja Wyczerp tę kartę, aby rzucić czerwoną kością mocy. Leczysz tyle Obrażeń ile Serc uzykałeś na kości.

Księga Mądrości

Wyczerp tę kartę podczas testu atrybutu, przed rzutem kośćmi, aby odjąć od wyniku 1 Tarczę.

Lutnia

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i otrzymaj 1 zmęczenie, aby wybrać bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Ten bohater leczy 1 zmęczenie.

Pierścień Mocy

Cena 150
Otrzymujesz +1 do wytrzymałości.

Róg Odwagi

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i wybierz innego bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton odwagi.

Sygnet

Wyczerp tę kartę, kiedy twój bohater lub bohater, który z tobą sąsiaduje, staje się celem ataku, przed rzutem kośćmi.
Dodajesz do wyników rzutu obrony tego bohatera 1 Tarczę.

Szczęśliwy Amulet

Cena 100
Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.

Szczęśliwy Amulet

Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.

Tkanina z Many

Cena 125
Wyczerp tę kartę po wykonaniu rzutu ataku, aby dodać do wyników 1 Wzmocnienie

Zbiór Runicznych Okruchów

Wyczerp tę kartę, jeśli pokonałeś potwora bronią Magiczną.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, jest traktowana jak wyczerpana karta Żywiołu.

Zwierciadło Dusz

Za każdym razem, kiedy odrzucisz 1 ze swoich stanów, umieść 1 żeton obrażeń na Zbiorach Esencji.

Żelazny Pierścień

Cena 150
Otrzymujesz +2 do życia.
Jeśli podczas rzutu kośćmi obrony uzyskasz jeden lub więcej pustych wyników, dodaj do swoich wyników 1 Tarczę