Atak dalekosiężny
: +1 
Wyczerp tę kartę po wykonaniu rzutu kośćmi obrony, aby dodać do wyników 1 
Wyczerp tę kartę po wykonaniu rzutu kośćmi obrony, aby dodać do wyników 1 
: +1 do zasięgu.
: +1
i leczysz 1 
: +1 
: Jeśli 2 lub więcej twoich kart
jest wyczerpanych, +2 
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury.
Jeśli znajdujesz się w promieniu 3 pól od żetonu przeszukiwania, natychmiast otrzymujesz 1 punkt ruchu.
Po tym jak pokonałeś potwora tą bronią, leczysz 1 
: Atak przebijający 1
Za każdym razem, kiedy pokonasz potwora tą bronią leczysz 1
.
: +1 do zasięgu.
Wyczerp tę kartę podczas testu atrybutu, przed rzutem kośćmi, aby odjąć od wyniku 1
.
Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i otrzymaj 1
, aby wybrać bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Ten bohater leczy 1
.
: Atak przebijający 1
: Otrzymujesz 1 punkt ruchu
: +1 do zasięgu.
: Atak przebijający 2
Atak dalekosiężny
Nie możesz wydawać
, aby leczyć 
: +2 
Kiedy atakujesz sąsiadującego z tobą potwora, zadajesz +1
.
: +1 do zasięgu.
Jeśli cel ma na sobie jakiekolwiek
, ten atak otrzymuje:
: +3 
Atak dalekosiężny
: Atak przebijający 1
: +1 do zasięgu.
: Krwawienie
Wyczerp tę kartę, kiedy wykonujesz akcję odpoczynku. Dopóki ta karta jest wyczerpana, dodajesz do swojej puli obrony 1
.
: Atak przebijający 1
: +1 do zasięgu.