Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i wybierz innego bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton odwagi.
Atak dalekosiężny
: Atak przebijający 1
: Przesuń cel o 1 pole.
Wyczerp tę kartę, kiedy twój bohater lub bohater, który z tobą sąsiaduje, staje się celem ataku, przed rzutem kośćmi.
Dodajesz do wyników rzutu obrony tego bohatera 1
.
Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.
Przed rzutem swoimi kośćmi ataku możesz otrzymać 1
, aby dodać do swoich wyników 1
.
: +1 
Przed rzutem kośćmi ataku możesz otrzymać 1
, aby zamienić
na
.
: Atak przebijający 1
Po rzucie kośćmi ataku możesz otrzymać 1
, aby przerzucić 1 kość mocy.
: +2 
Wyczerp tę kartę, jeśli pokonałeś potwora bronią Magiczną.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, jest traktowana jak wyczerpana karta
.
Za każdym razem, kiedy odrzucisz 1 ze swoich stanów, umieść 1 żeton obrażeń na Zbiorach Esencji.
: Ogłuszenie
: Możesz zmusić cel do przerzucenia 1 kości obrony.
Atak dalekosiężny
Jeśli twoja druga dłoń jest pusta, twoje ataki zadają +1
.
: Osłabienie