Przedmioty

Róg Odwagi

Wyczerp tę kartę podczas swojej tury i wybierz innego bohatera w promieniu 3 pól od ciebie. Wybrany bohater otrzymuje 1 żeton odwagi.

Run Zatrzymania Czasu

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: +1 obrażenie
WzmocnienieWzmocnienie: Unieruchomienie

Sieć Czarnej Wdowy

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: Unieruchomienie
Wzmocnienie: +1 obrażenie

Skórzany Bicz

Wręcz
kośćkość
Atak dalekosiężny
Wzmocnienie: Atak przebijający 1
Wzmocnienie: Przesuń cel o 1 pole.

Sygnet

Wyczerp tę kartę, kiedy twój bohater lub bohater, który z tobą sąsiaduje, staje się celem ataku, przed rzutem kośćmi.
Dodajesz do wyników rzutu obrony tego bohatera 1 Tarczę.

Szczęśliwy Amulet

Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.

Wysłużony Miecz Dwuręczny

Wręcz
kośćkość
Przed rzutem swoimi kośćmi ataku możesz otrzymać 1 zmęczenie, aby dodać do swoich wyników 1 wzmocnienie.
Wzmocnienie: +1 obrażenie

Wyszczerbiony Toporek

Wręcz
kośćkość
Przed rzutem kośćmi ataku możesz otrzymać 1 Zmęczenie, aby zamienić żółtą kość mocy na czerwoną kość mocy.
Wzmocnienie: Atak przebijający 1

Zardzewiały Toporek

Wręcz
kośćkość
Po rzucie kośćmi ataku możesz otrzymać 1 Zmęczenie, aby przerzucić 1 kość mocy.
Wzmocnienie: +2 obrażenia

Zbiór Runicznych Okruchów

Wyczerp tę kartę, jeśli pokonałeś potwora bronią Magiczną.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, jest traktowana jak wyczerpana karta Żywiołu.

Zwierciadło Dusz

Za każdym razem, kiedy odrzucisz 1 ze swoich stanów, umieść 1 żeton obrażeń na Zbiorach Esencji.

Żelazny Buzdygan

Wręcz
kośćkość
Wzmocnienie: Ogłuszenie

Żelazny Długi Miecz

Wręcz
kośćkość
Wzmocnienie: Możesz zmusić cel do przerzucenia 1 kości obrony.

Żelazny Korbacz

Wręcz
kośćkość
Atak dalekosiężny
Jeśli twoja druga dłoń jest pusta, twoje ataki zadają +1 Obrażenie.
Wzmocnienie: Osłabienie