Przedmioty

Run Cienia

Dystansowy
kośćkośćkość
Za każdym razem, kiedy pokonasz potwora tą bronią, leczysz 1 Zmęczenie.
Wzmocnienie: +1 do zasięgu, +1 Obrażenie.
Wzmocnienie: +2 obrażenia

Run Zatrzymania Czasu

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: +1 obrażenie
WzmocnienieWzmocnienie: Unieruchomienie

Sieć Czarnej Wdowy

Dystansowy
kośćkość
Wzmocnienie: Unieruchomienie
Wzmocnienie: +1 obrażenie

Skórzana Przeszywanica

Cena 75
Obrona
kość
Otrzymujesz +1 do życia.

Skórzany Bicz

Wręcz
kośćkość
Atak dalekosiężny
Wzmocnienie: Atak przebijający 1
Wzmocnienie: Przesuń cel o 1 pole.

Spopielenie

Cena 150
Dystansowy
kośćkość
Atak przebijający 1
Wzmocnienie: +1 obrażenie
Wzmocnienie: +1 do zasięgu.

Stalowy Miecz Dwureczny

Cena 200
Wręcz
kośćkośćkość
Raz na atak możesz przerzucić 1 kość mocy.
Wzmocnienie: Atak przebijający 2
Wzmocnienie: +1 obrażenie

Stalowy Pałasz

Cena 100
Wręcz
kośćkość
Raz na rzut ataku możesz przerzucić 1 czerwoną kość mocy
Wzmocnienie: +1 obrażenie

Sygnet

Wyczerp tę kartę, kiedy twój bohater lub bohater, który z tobą sąsiaduje, staje się celem ataku, przed rzutem kośćmi.
Dodajesz do wyników rzutu obrony tego bohatera 1 Tarczę.

Szczęśliwy Amulet

Cena 100
Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.

Szczęśliwy Amulet

Wyczerp tę kartę, aby powtórzyć test atrybutu. Musisz zatrzymać nowy wynik.

Tarcza Czarnego Boga

Wyczerp tę kartę po rzucie kośćmi obrony, aby przerzucić część lub wszystkie z tych kości obrony. Zatrzymaj nowy wynik tylko, jeśli jest lepszy.

Tkanina z Many

Cena 125
Wyczerp tę kartę po wykonaniu rzutu ataku, aby dodać do wyników 1 Wzmocnienie

Wiązowy Wielki Łuk

Cena 100
Dystansowy
kośćkość
Sąsiednie figurki nie blokują twojego pola widzenia.
Wzmocnienie: +2 obrażenia
Wzmocnienie: +2 do zasięgu.

Wysłużony Miecz Dwuręczny

Wręcz
kośćkość
Przed rzutem swoimi kośćmi ataku możesz otrzymać 1 zmęczenie, aby dodać do swoich wyników 1 wzmocnienie.
Wzmocnienie: +1 obrażenie

Wyszczerbiony Toporek

Wręcz
kośćkość
Przed rzutem kośćmi ataku możesz otrzymać 1 Zmęczenie, aby zamienić żółtą kość mocy na czerwoną kość mocy.
Wzmocnienie: Atak przebijający 1

Zardzewiały Toporek

Wręcz
kośćkość
Po rzucie kośćmi ataku możesz otrzymać 1 Zmęczenie, aby przerzucić 1 kość mocy.
Wzmocnienie: +2 obrażenia

Zbiór Runicznych Okruchów

Wyczerp tę kartę, jeśli pokonałeś potwora bronią Magiczną.
Dopóki ta karta jest wyczerpana, jest traktowana jak wyczerpana karta Żywiołu.

Zbroja Płytowa

Cena 250
Obrona
kość
Nie możesz używać Runów.
Twoja Szybkość spada do 3 i nigdy nie może wzrosnąć powyżej 3.

Zębaty Topór

Cena 175
Wręcz
kośćkośćkość
Wzmocnienie: +1 obrażenie
WzmocnienieWzmocnienie: +5 obrażenie

Zwierciadło Dusz

Za każdym razem, kiedy odrzucisz 1 ze swoich stanów, umieść 1 żeton obrażeń na Zbiorach Esencji.

Żelazna Tarcza

Cena 50
Wyczerp tę kartę po wykonaniu rzutu obrony, aby przerzucić 1 kość albo dodać do wyników 1 Tarczę.

Żelazna Włócznia

Cena 75
Wręcz
kośćkość
Atak dalekosiężny
Wzmocnienie: +1 obrażenie
Wzmocnienie: Atak przebijający 1

Żelazny Buzdygan

Wręcz
kośćkość
Wzmocnienie: Ogłuszenie